Masz 30 dni od daty dostawy, aby zwrócić produkt. Aby rozpocząć proces, wyślij wiadomość na info@clairis.pl. Upewnij się, że produkty są nieużywane, nieprane i znajdują się w oryginalnym opakowaniu z metkami. Zwroty zgłoszone po upływie 30 dni nie będą akceptowane.
Polityka zwrotów i refundacji
Najważniejsze informacje:
- Termin zwrotu: 30 dni od daty dostawy
- Opłata za magazynowanie: brak
- Czas realizacji zwrotu środków: do 7 dni roboczych
- Koszt przesyłki zwrotnej: po stronie klienta
Zwroty
Jak zwrócić produkt
Kontakt:
Wyślij e-mail na info@clairis.pl z numerem zamówienia i powodem zwrotu. Produkty wysłane bez wcześniejszej zgody nie będą przyjmowane.
Instrukcje wysyłki:
Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz szczegółowe wskazówki dotyczące nadania paczki.
Bezpieczne pakowanie:
Zapakuj produkt tak, aby dotarł do nas w nienaruszonym stanie.
Koszty przesyłki:
Klient pokrywa koszty wysyłki zwrotnej.
Refundacja
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu dokonamy zwrotu środków na pierwotną metodę płatności w ciągu 7 dni roboczych. Nie pobieramy opłat za ponowne magazynowanie.
Wymiany
Jeśli chcesz wymienić produkt, napisz do nas na info@clairis.pl z informacjami o produkcie, który chcesz otrzymać. Przeprowadzimy Cię przez cały proces wymiany.
Anulowanie zamówienia
Chcesz anulować zamówienie? Skontaktuj się z nami jak najszybciej pod adresem info@clairis.pl. Po rozpoczęciu realizacji anulowanie może być niemożliwe.
Uszkodzone lub błędne produkty
Jeśli otrzymasz produkt uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, prześlij zdjęcia problemu na info@clairis.pl. Zapewnimy wymianę na poprawny produkt lub odpowiedni zamiennik.