Często zadawane pytania

Zwijana treść

Jakie opcje płatności oferujecie?

Oferujemy bezpieczne Opcje płatności.
Szczegółowe informacje można znaleźć na naszej stronie Opcje płatności.

Co należy zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonego lub niewłaściwego produktu?

Prosimy o wykonanie zdjęć produktu i przesłanie ich na adres e-mail info@clairis.pl. Zajmiemy się sprawą i zorganizujemy dostawę właściwego produktu lub wymianę.

Czy dostawa jest bezpłatna?

Tak, oferujemy bezpłatną dostawę na terenie Polski.

O której godzinie należy złożyć zamówienie, aby zostało ono zrealizowane tego samego dnia?

Zamówienia złożone przed godziną 16:00 czasu GMT są realizowane tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 16:00 czasu GMT są realizowane następnego dnia roboczego.
Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj.

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta:

Godziny obsługi klienta:
Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 18:00 CET

Kontakt:
E-mail:
info@clairis.pl
Telefon:
+48732080282
Formularz kontaktowy:
kliknij tutaj

Informacje o firmie:
Clairis jest obsługiwany przez Orient Edge Ltd, spółkę zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii.

Numer rejestracyjny spółki: 16686772
Numer D-U-N-S: 234124389

Adres:
71-75 Shelton Street, Covent Garden,
London WC2H 9JQ
Wielkiej Brytanii