Często zadawane pytania
Zwijana treść
Jakie opcje płatności oferujecie?
Oferujemy bezpieczne Opcje płatności.
Szczegółowe informacje można znaleźć na naszej stronie Opcje płatności.
Co należy zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonego lub niewłaściwego produktu?
Prosimy o wykonanie zdjęć produktu i przesłanie ich na adres e-mail info@clairis.pl. Zajmiemy się sprawą i zorganizujemy dostawę właściwego produktu lub wymianę.
Czy dostawa jest bezpłatna?
Tak, oferujemy bezpłatną dostawę na terenie Polski.
O której godzinie należy złożyć zamówienie, aby zostało ono zrealizowane tego samego dnia?
Zamówienia złożone przed godziną 16:00 czasu GMT są realizowane tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 16:00 czasu GMT są realizowane następnego dnia roboczego.
Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta:
Godziny obsługi klienta:
Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 18:00 CET
Kontakt:
E-mail: info@clairis.pl
Telefon: +48732080282
Formularz kontaktowy: kliknij tutaj
Informacje o firmie:
Clairis jest obsługiwany przez Orient Edge Ltd, spółkę zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii.
Numer rejestracyjny spółki: 16686772
Numer D-U-N-S: 234124389
Adres:
71-75 Shelton Street, Covent Garden,
London WC2H 9JQ
Wielkiej Brytanii